Tag: SR vitamin C

Created with Sketch.
makanan tingkatkan sistem imun

Tingkatkan Sistem Imun: 6 Jenis Makanan Yang Perlu Anda Amal

Ada ke makanan tingkatkan sistem imun? Terus terang, Saya dah tak larat nak ambil cuti bila musim selesema melanda. Bos kat ofis dah mula tegur sebab anda kerap sangat ambil cuti sakit. Kadang-kadang bergilir-gilir dengan anak-anak sakitnya. Terpaksa pulak ambil cuti tahunan sebab nak jaga mereka. Sebenarnya selain faktor cuaca, terdapat juga faktor lain yang…
Read more

Cara Rawat Selesema Menggunakan Bahan Semulajadi Tanpa Ubat

Saat selesema melanda memang merimaskan. Bukan sahaja pada diri sendiri, orang sekeliling pun rasa tak selesa nak berada berhampiran dengan kita. Iya lah, risau berjangkit pulak kan. Kadang-kadang tu kerap sangat selsema datang menjengah, rasa macam dah tak berapa lalu nak telan ubat. Dah la mengantuk pula tu. Susahnya nak buat kerja. Nah saya kongsikan…
Read more

6 Tips Cantik Ketika Hamil Bakal Ibu Perlu Buat Agar Suami Tetap Sayang

Kehamilan bukan la satu alasan yang boleh digunakan untuk bakal Ibu merasa malas menjaga penampilan diri. Ada kepercayaan mengatakan bahawa kalau kita malas berhias ketika mengandung tu tandanya bayi dalam kandungan kita lelaki. Sebaliknya kalau bayi perempuan kita suka bercantik-cantik. Ye ke? Wallahualam. Macam-macam versi saya dengar. Kalau ada yang betul tu mungkin secara kebetulan…
Read more

4 Tips Memilih Vitamin C Yang Selamat Untuk Tubuh Badan

Bila bercakap tentang vitamin, rasanya vitamin C lah vitamin yang paling popular. Kita terdedah pada vitamin ini sejak dari zaman kanak-kanak lagi. Terkini banyak kajian sudah di lakukan untuk memastikan ciri-ciri vitamin C yang terbaik di pasaran. Saya kongsikan hasil dari kajian-kajian saintifik tersebut 4 Tips Memilih Vitamin C Yang Selamat Untuk Tubuh Badan.  …
Read more

1
×
WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..