Tag: Petua

Created with Sketch.

Cara Menghilangkan Sunburn Guna Bahan Semulajadi Yang Boleh Dibeli di Pasar Je

Jika and di sini, pastinya sunburn menjadi masalah utama anda sekarang kan? Tapi tahukah anda ada petua semulajadi cara menghilangkan sunburn yang mujarab yang anda boleh cuba? Mengapa Sunburn Terjadi? Setiap hari kulit kita sentiasa terdedah kepada matahari tidak kira panas terik ataupun redup. Sel-sel kulit mudah rosak dan menjadi kemerah-merahan, ini lah yang dinamakan…
Read more

hilangkan alahan mengandung

Hilangkan Alahan Mengandung Elak Berulang Masuk Air Di Hospital

Seawal 5 minggu kehamilan saya masa anak sulung dulu, saya memang boleh hidup seperti biasa. Sampaikan saya boleh bertanya doktor betul ke saya mengandung sebab kawan-kawan saya asyik minta saya kongsi macam mana saya hilangkan alahan mengandung. Bak kata doktor tu, tak ada alahan tu rezeki. Ya, betul jugak. Jahilnya saya masa tu ingatkan kalau…
Read more

masalah angin dalam badan

Masalah Angin Dalam Badan Sampai Susah Nak Solat Sebab Mudah Kentut

Anda alami masalah angin dalam badan? Pernah tak anda alami bila dah sudah ambil wudhuk, masa tu la kita nak terkentut? Dah kena ambil wudhuk semula yang tempatnya jauh betul! Tak pun dah masuk saf untuk solat berjemaah, masa tu la rasa nak terkentut. Kadang-kadang tu tak sempat nak keluar dari saf terus kentut tanpa…
Read more

Shaklee Effects Saya Belajar Dekat Dengan Tuhan

Saya mula berjauhan dengan keluarga lepas SPM. Bukan tak teringin masuk asrama, tapi banyak sebab yang buatkan saya isi borang tapi tak sepenuh hati nak masuk pun. kenangkan adik kalau masuk asrama kena tinggal dia. Kesian dia kecik lagi sebab sejak arwah mak meninggal time sihat sakit demam tidur sekali sekolah saya tu best sangat.…
Read more

1
×
WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..