Tag: NutriFeron

Created with Sketch.
makanan tingkatkan sistem imun

Tingkatkan Sistem Imun: 6 Jenis Makanan Yang Perlu Anda Amal

Ada ke makanan tingkatkan sistem imun? Terus terang, Saya dah tak larat nak ambil cuti bila musim selesema melanda. Bos kat ofis dah mula tegur sebab anda kerap sangat ambil cuti sakit. Kadang-kadang bergilir-gilir dengan anak-anak sakitnya. Terpaksa pulak ambil cuti tahunan sebab nak jaga mereka. Sebenarnya selain faktor cuaca, terdapat juga faktor lain yang…
Read more

GBS Keputihan Semasa Hamil Yang Boleh Meragut Nyawa Bayi

Semalam dapat berita seorang bayi meninggal masa masih dalam pantang lagi Dr jangka disebabkan jangkitan Hari ni Dr sahkan yang jangkitan tersebut adalah GBS, keputihan semasa hamil.  Jangan pandang sebelah mata keputihan ni. Ia boleh menjangkiti bayi semasa proses kelahiran. Kalau Dr sendiri dah sahkan semasa mengandung ada keputihan, dan kemudian dapat antibiotik, jangan pandai2…
Read more

Set Kanak-kanak Bantu Kurangkan Kos Rawatan Dan Kekerapan Anak Jatuh Sakit

Harta Dunia Akhirat Saya Ibu tengah sibuk dengan vitamin, depa pun sibuk jugak. Nak pegang sangat vitamin kan, hah ape lagi ibu suruh pilih sorang satu yang mana berkenan di hati. Bila cakap nak tangkap gambar, melonjak keriangan! (Anok sapo la ni ­čśé) Aryan Haziq punya all time favourite of course la Omegaguard. Minyak ikan ultratulen…
Read more

Cara Rawat Selesema Menggunakan Bahan Semulajadi Tanpa Ubat

Saat selesema melanda memang merimaskan. Bukan sahaja pada diri sendiri, orang sekeliling pun rasa tak selesa nak berada berhampiran dengan kita. Iya lah, risau berjangkit pulak kan. Kadang-kadang tu kerap sangat selsema datang menjengah, rasa macam dah tak berapa lalu nak telan ubat. Dah la mengantuk pula tu. Susahnya nak buat kerja. Nah saya kongsikan…
Read more

6 Makanan Perlu Elak Jika Mengidap Masalah Keputihan

Menurut Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia MyHealth, keputihan atau lelehan faraj merupakan satu masalah yang dihadapi oleh kebanyakan wanita di seluruh dunia. Paling membimbangkan kesedaran terhadap masalah keputihan ini masih rendah. Ramai wanita yang memandang enteng tentang masalah ini. Satu aspek yang perlu di beri perhatian adalah 6 Makanan Perlu Elak Jika Mengidap Masalah Keputihan.…
Read more

Lelehan Faraj Dan Keputihan Ketika Hamil: Apa Perlu Dilakukan?

Saya rasa ini merupakan masalah ramai ibu-ibu hamil di luar sana. Sangat tak selesa kan terutama ketika cuaca panas, rasa makin banyak lelehan faraj yang keluar. Lagi membawa masalah semasa ujian air kencing di lakukan. Nurse memberitahu kita ada masalah kencing kotor pulak. Sebelum saya kongsikan tentang Lelehan Faraj Dan Keputihan Ketika Hamil: Apa Yang…
Read more

NutriFeron®

Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun – Dr. Yasuhiko Kojima. Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon┬« selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. Nutriferon┬« mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada…
Read more

1
WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..
Powered by
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com