Tag: Garlic Shaklee

Created with Sketch.
masalah angin dalam badan

Masalah Angin Dalam Badan Sampai Susah Nak Solat Sebab Mudah Kentut

Anda alami masalah angin dalam badan? Pernah tak anda alami bila dah sudah ambil wudhuk, masa tu la kita nak terkentut? Dah kena ambil wudhuk semula yang tempatnya jauh betul! Tak pun dah masuk saf untuk solat berjemaah, masa tu la rasa nak terkentut. Kadang-kadang tu tak sempat nak keluar dari saf terus kentut tanpa…
Read more

Jom Tingkatkan Imunisasi Anak Anda Supaya Anda Tak Tension Lap Hingus

Sejak dari mula hari persekolahan lepas cuti raya cina tempohari, makin ramai pulak saya dengar orang tak sihat. Dalam group tadika Aqif pun mak ayah update anak-anak tak dapat datang sekolah sebab tak sihat. Kesan perubahan cuaca dan mungkin penat travel berjam-jam dalam kereta buat badan begitu. Dah la sistem imuniti badan mereka memang belum…
Read more

Hilangkan Angin Dalam Badan Banyak Perut Sebu Dan Kembung Dengan Pil Bahan Semulajadi

Sanggup nak kunyah daun pudina, kunyah biji adas, halia berkeping-keping dan jintan manis mentah-mentah serentak? Confirm tak sanggup kan? Mana nak tahan bau dan rasa nak telan masuk tekak tu. Nak cari semua bahan dah satu hal pulak. Sebab tu mudah & pantas ambillah PEPPERMINT-GINGER PLUS. Praktikal untuk: Ada orang beli ni sebab alahan mengandung, senang…
Read more

Produk Wajib Bawa Balik Kampung Atau Travel

Semua Ni Penting Sangat Tau! Dah siap ke barang-barang nak balik raya? Berapa beg dah kesemuanya? Selain beg pakaian & alatan mandian, antara beg yang wajib untuk kami sekeluarga bila balik kampung semestinya beg vitamin.Satu beg tu penuh tau. Sebabnya kalau tak bawak nanti teringat-ingat. Walaupun jarak rumah dan kampung tu dalam 15 minit je di…
Read more

GBS Keputihan Semasa Hamil Yang Boleh Meragut Nyawa Bayi

Semalam dapat berita seorang bayi meninggal masa masih dalam pantang lagi Dr jangka disebabkan jangkitan Hari ni Dr sahkan yang jangkitan tersebut adalah GBS, keputihan semasa hamil.  Jangan pandang sebelah mata keputihan ni. Ia boleh menjangkiti bayi semasa proses kelahiran. Kalau Dr sendiri dah sahkan semasa mengandung ada keputihan, dan kemudian dapat antibiotik, jangan pandai2…
Read more

6 Jenis Makanan Tingkatkan Sistem Imun Agar Jarang Jatuh Sakit

Bos kat ofis dah mula tegur sebab anda kerap sangat ambil cuti sakit. Kadang-kadang bergilir-gilir dengan anak-anak sakitnya. Terpaksa pulak ambil cuti tahunan sebab nak jaga mereka. Sebenarnya selain faktor cuaca, terdapat juga faktor lain yang boleh menyumbang kepada kesihatan tubuh kita. Perkara yang boleh anda lakukan adalah dengan menguatkan sistem pertahanan tubuh agar ia…
Read more

6 Makanan Perlu Elak Jika Mengidap Masalah Keputihan

Menurut Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia MyHealth, keputihan atau lelehan faraj merupakan satu masalah yang dihadapi oleh kebanyakan wanita di seluruh dunia. Paling membimbangkan kesedaran terhadap masalah keputihan ini masih rendah. Ramai wanita yang memandang enteng tentang masalah ini. Satu aspek yang perlu di beri perhatian adalah 6 Makanan Perlu Elak Jika Mengidap Masalah Keputihan.…
Read more

Lelehan Faraj Dan Keputihan Ketika Hamil: Apa Perlu Dilakukan?

Saya rasa ini merupakan masalah ramai ibu-ibu hamil di luar sana. Sangat tak selesa kan terutama ketika cuaca panas, rasa makin banyak lelehan faraj yang keluar. Lagi membawa masalah semasa ujian air kencing di lakukan. Nurse memberitahu kita ada masalah kencing kotor pulak. Sebelum saya kongsikan tentang Lelehan Faraj Dan Keputihan Ketika Hamil: Apa Yang…
Read more

Garlic Complex

Allisin adalah sebatian yang berasal daripada bawang putih dan berfungsi untuk banyak tindakan yang berfaedah.  Allisin tidak terdapat di dalam bawang putih biasa sebaliknya ia dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan.  Bawang putih secara tradisinya digunakan untuk melegakan batuk, selsema dan membantu peredaran darah yang baik. * Setiap tablet Garlic Shaklee mengandungi…
Read more

1
×
WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..