Kita Makan Sayur Atau Racun Atau Telur Cacing Sebenarnya?

Created with Sketch.

Kita Makan Sayur Atau Racun Atau Telur Cacing Sebenarnya?

Ha, takut tak baca tajuk kat atas tu? Jadi hari ni saya cadang nak berkongsi kenapa kita perlu cuci sayur bersih-bersih dan kenapa kena pilih kaedah cuci yang betul dan bahan organik.
Kita Makan Sayur Atau Racun Atau Telur Cacing

Sebab paling utama WAJIB cuci sayur ni kerana kita terus makan daun tu. Sayur takde kulit macam buah yang melindungi sayur.

Jadi apa-apa yang melekat pada sayur tu, racun ke baja ke taik kambing ke telur cacing ke kaki halus ulat bulu ke terus masuk badan kita kan?
Oleh sebab tu kalau boleh pilih sayur organik yang bebas bahan kimia merbahaya seperti racun, baja kimia dan sebagainya.
Pernah jumpa ulat atau cacing pada sayur? Daunnya berlubang-lubang? Ha, itulah ciri sayur yang bagus, bebas racun sampai ulat-ulat tu mampu hidup di situ.
Taaaaapi… Ada tapinya…
Walaupun ia sayur organik dan bebas bahan kimia, kenapa nak kena cuci bersih-bersih lagi? Ha, jangan lupa ya. Ulat, cacing dan telur cacing masih ada pada sayur tu. Tak rela nak masukkan dalam badan kan?
Ha, ni yang saya nak kongsi dengan anda semua dalam video kat bawah tu. Dan kenapa saya guna pencuci sayur organik yang dihasilkan dari sumber kelapa dan jagung.
Ramai orang mengakui pencuci super pekat organik ni mampu menyingkirkan kesan racun, kotoran dan wax. Best kan? Sebotol tahan berbulan-bulan dan multi-fungsi.
So nak tau apa dia? Play tau video tu. Jangan biar terus tertanya-tanya

Your Trusted SID 
ID 868991
SMS/Whatsapp 012-4637064 
Email: rizaafzan@gmail.com
COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia
~Happy to share, pleasure to help~


#tsunamishaklee #liveamazing #adrenalinG3 #shakleeeffects #myhealthventure #bisnesdarirumah #pengedarshakleetaiping #shakleetaiping #nuhanajah #instavaganza #gerilavivix

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1
×
WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..