Kelebihan Makan Anggur Muskat Tinggi Antioksidan Cegah Penyakit Kronik

Created with Sketch.

Kelebihan Makan Anggur Muskat Tinggi Antioksidan Cegah Penyakit Kronik

Bestnya tengok anggur besar gabak ni, macam juicy sangat kan?
Ha, ni namanya anggur muskat. Orang kampung saya panggil ‘muscadine grape’. Nak glamer lagi panggil je Vitis rotundifolia adalah sejenis anggur liar.
Apa bestnya anggur ni? 

Sedabak Saiz Anggur Ni. 
Ia mempunyai 20 kromosom. Disebabkan penambahan 1 pasang kromosom berbanding anggur biasa, anggur ini menyediakan lebih banyak faedah kesihatan & menawarkan fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kuat. 
Anggur ni banyak ditanam di Amerika, ia mengandungi kandungan resveratrol yang tinggi – sejenis polifenol yang dilaporkan memberikan kesan baik kepada kesihatan tubuh badan. 
Tapi saya tak risau, manfaat anggur ni dah di buat kajian terperinci oleh saintis dan dipatenkan oleh Shaklee. Tak ada siapa boleh ciplak tau.
Sebab tu kalau makan produk lain, efeknya tak sama. Memang sedikit mahal, tapi berbaloi lah dengan pelaburan kita.
Tak gitu?
Saya dah nikmati sesudu Vivix yang kaya dengan ekstrak anggur muskadin. Anda sudah?
Kalau belum, bulan ni ada promo harga berbaloi-baloi. Tawaran ekstra penjimatan berganda pun ada.
Nak beli cari saya ya.

Your Trusted SID 


ID 868991

Riza Afzan Asri

SMS/Whatsapp 012-4637064 

Email: rizaafzan@gmail.com

COD: Taiping dan kawasan sekitar Pos: Seluruh Malaysia

~Happy to share, pleasure to help~

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1
×
WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..