Hilangkan Ruam Pada Kulit Bayi Dengan Cepat Dan Selamat

Created with Sketch.

Hilangkan Ruam Pada Kulit Bayi Dengan Cepat Dan Selamat

Bagi yang ada anak kecil memang tak dapat lari dari masalah ruam pada kulit. Banyak faktor yang menyebabkan ruam ni seperti cuaca, bahan kimia pada sabun dan lampin pakai buang yang digunakan.
Saya ingin berkongsi cara sahabat saya ni perkara yang  beliau lakukan untuk Hilangkan Ruam Pada Kulit Bayi Dengan Cepat Dan Selamat.
Kisahnya begini:
Puan Aya baru melahirkan bayi. Baru tak baru jugak lah. Dah 2 bulan umur bayinya. Satu hari beliau perasan punggung bayi naik ruam. 
Beliau meminta suami membelikan krim bayi jenama ‘B’ di farmasi. Memang hilang ruamnya.
Tapi masalah lain timbul bila beliau perasan yang kulit merah dan macam ada kulit terkeluar. Seakan mengelupas pula. Sampaikan beliau terfikir krim yang di beli tu ada bahan menghakis kulit ke.
Bayi beliau tak ada la menangis pun. Tapi sebagai Ibu memang normal la kan kita risau sebarang perubahan yang berlaku pada anak kita.
Memang logik juga kalau kulit bayi nampak macam menipis bila dipakaikan krim komersil walaupun dikatakan selamat untuk bayi pada labelnya. Sebab kebanyakkan krim yang di jual di luar di hasilkan dari bahan sintetik yang mungkin tak sesuai untuk kulit halus mulus mereka.
Disebabkan rasa tak puas hati, maka Puan Aya terus mencari produk yang lebih selamat dari terus memberikan kesan hakisan. Baru beliau teringatkan Herbal Blend Shaklee yang sangat sesuai untuk masalah kulit ringan seperti ruam.
Bukan sekadar ruam di muka dan leher, Herbal Blend juga terbukti sangat berkesan untuk ruam lampin. Sangat lembut pada kulit dan memberikan kesan sejuk yang memberi keselesaan. 
Jadi selepas menggunakan secara konsisten selepas beberapa hari, kulit bayi beliau kembali kepada asal. Ruam tiada lagi. Warna kulit kembali normal.
Alhamdulillah.
Lega betul kesan merah dah hilang. Susah hati kan, mujur tak luka. Kalau tak kesian baby menanggung sengsara.
Puan Aya Berpuas Hati Selepas Menggunakan Herbal Blend

Seorang lagi kawan saya ni Ainul Fadzilah yang turut jatuh cinta dengan Herbal blend. Belaiu tanpa jemu sapukan krim ini untuk masalah enzema bayi beliau.
Boleh tengok sendiri hasil yang memberangsangkan ni. Licin mulus dah kulit pipi maryam.
 

Bukan Hanya Untuk Bayi

Berita baik untuk Ibu-ibu, Herbal blend ni juga sesuai di sapukan pada tumit, lutut dan siku kita tau. Bahagian kasar dan kesat ni boleh jadi lembut dan licin semula. Jadi sambil-sambil sapu pada anak, kita pun boleh tumpang sekaki. 
Antara manfaat lain Herbal Blend adalah:
  • Melembutkan kulit / tumit kasar
  • Merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala
  • Menghilangkan luka dan merawat eczema
  • Melegakan gigitan serangga / nyamuk
  • Merawat kulit gatal
  • Losyen harian untuk kulit kering
  • Merawat kesan luka melecur
kegunaam herbal blend shaklee
Pelbagai Guna Herbal Blend
Saya sendiri secara peribadi lebih gemar menggunakan krim ini untuk sapu pada gigitan nyamuk, parut luka dan lembutkan kulit tangan. Rasa menthol memang nyaman skali. Selamat sebab tiada paraben, sejenis pengawet yang digunakan untuk membuatkan sesuatu losyen tu mampu tahan lama.
Pendek kata, anda hanya perlukan sejenis krim untuk kegunaan seisi keluarga. Lebih jimat dari kena krluarkan duit untuk beli pelbagai jenis krim dan mudah di bawa ke mana sahaja. Tak ada lah isu ini tertinggal, itu tertinggal. 
Saya sebagai Ibu memang faham sangat kekalutan tu. Sebab tu saya pun dah jatuh cinta juga dengan herbal blend ni. Jom bertukar dan mudahkan kehidupan kita. Dapatkan satu tiub hari ini dengan hubungi saya segera ya!
Harga mampu milik satu tiub hanya RM27.50 sahaja. Tak la mahal mana pun. Jimat lagi sebab multi fungsi kan?
Your Trusted SID 
Riza Afzan Asri 
SMS/Whatsapp 012-4637064 
Email: rizaafzan@gmail.com
COD: Taiping dan kawasan sekitar
Pos: Seluruh Malaysia


~Happy to share, pleasure to help!

 

One Response

  1. Sekitar parit buntar sis buat cod x

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1
×
WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..