Hilangkan Lemak Belakang Badan Agar Tiada Lagi Bonjolan Hodoh Yang Memalukan

Created with Sketch.

Hilangkan Lemak Belakang Badan Agar Tiada Lagi Bonjolan Hodoh Yang Memalukan

Bagi kebanyakkan orang perempuan memang mudah naik berat badan bila dah kahwin. Bukan itu sahaja, bila dah mengandung pula berat badan naik mencanak bagai di pam-pam.
Lemak-lemak pun turut bermaharajalela di sekitar peha, punggung dan lengan. Itu antara tempat paling biasa. Tempat lain sekitar perut, belakang badan dan leher pun kadang-kadang tak terkecuali.
Paling tertekan bila nak pakai baju lama mula la perasan bonjolan-bonjolan hodoh yang muncul kan? Selama ni tak ada pun. Rasanyalah. Tak kan nak kena beli semua baju baru ni? Tapi kalau tak beli, macam tak sanggup je nak pakai baju lama ni. Malu kot!
Set Inch Loss Shaklee

Ha, jangan risau. Kali ini saya akan kongsikan cara yang berkesan untuk Hilangkan Lemak Belakang Badan Agar Tiada Lagi Bonjolan Hodoh Yang Memalukan. Jika anda teruskan pembacaan, anda akan dapat lima ilmu penting ini:

  • Bagaimanakah lemak belakang badan boleh terjadi?
  • Kesan Hormon Kortisol Kepada Pengumpulan Lemak 
    • Ikhtiar Hilangkan Lemak Belakang Badan Dengan Suplemen
    • Testimoni Pengguna Tegar Yang Jatuh Cinta Dengan Shaklee
    • Koleksi Testimonial Dari Pengguna Antarabangsa  

     

    Bagaimana Lemak Belakang Badan Boleh Terjadi?

    Kawasan kegemaran lemak banyak berkumpul adalah pada kawasan scapular (tulang selangka). Ada kalanya ia melarat ke bawah ketiak sehinggakan sukar memakai coli dengan baik.
    Keadaan itu juga membuatkan buah dada kelihatan besar dan tidak di bentuk dengan menarik. Lebih memburukkan keadaan apabila membeli coli pula tak betul ukurannya.
    Dengan kehadiran hormon kortisol yang terlalu tinggi dalam badan cenderung mengumpul lemak. Hormon ini di keluarkan oleh kelenjar adrenal dalm tubuh kita.
    Aktiviti kelenjar adrenal ini boleh meningkat dengan kehadiran beberapa faktor seperti tekanan (stress) dan makanan tertentu seperti kandungan gula yang tinggi. Dalam erti kata lain, jika tinggi kehadiran unsur di atas, adrenal akan menjadi lebih aktif.
    Keputusannya, adrenal akan merembeskan hormon  cortisol yang tinggi juga. Ingat ya, bila hormon kortisol tinggi, kecenderungan badan untuk mengumpul lemak juga tinggi.

    Kesan Hormon Kortisol Kepada Pengumpulan Lemak

    Pengumpulan lemak ini disebabkan oleh perembesan hormon kortisol yang berlebihan di dalam sistem badan.
    Secara umumnya, tubuh kita boleh bertoleransi dengan sedikit stres yang di hasilkan seperti membuat kerja berat atau bersenam. Tubuh menggunakan banyak tenaga untk tujuan tersebut dan perlu mengumpulkan semula tenaga itu.
    Pada ketika itulah hormon kortisol memainkan peranan yang sangat penting bagi menjadikan tubuh kita mengumpul tenaga dalam bentuk lemak.
    Malangnya zaman ini, stres yang melanda bukannya dari segi fizikal tetapi kebanyakannya melibatkan mental. Tubuh hanya boleh kesan stres, tetapi tidak sumbernya iaitu sama ada di sebabkan fizikal atau mental.
    Contohnya kita stress memikirkan kerja-kerja pejabat atau masalah rumahtangga. Otak terus dapat signal yang ada tekanan berlebihan sedang berlaku. Namun tubuh kita mengenalinya sebagai stres fizikal menyebabkan kortisol terhasil dengan banyak walaupun fikiran kita yang penat sebenarnya. 
    Boleh dikatakan mereka yang mengalami masalah obesiti melibatkan pengumpulan lemak yang tinggi pada belakang mempunyai stres yang agak tinggi dalam kehidupan mereka. 
    Mungkin sebab ‘teguran-teguran’ orang sekeliling mengenai berat badan mereka. Jadi molek kiranya selepas ini jangan di tegur golongan sebegini secara berdepan kot ye? Kesian kat dia, balik rumah jadi terlebih tertekan kan? Jadi, kita kena fikirkan ayat penuh hikmah sebelum membuka mulut tau. *peace

    Ikhtiar Hilangkan Lemak Belakang Badan Dengan Set Cinch Inch Loss

    Secara umumnya dalam set ini terdapat 4 jenis produk yang diuji secara klinikal oleh para saintis Shaklee di US dan terbukti berjaya untuk 3 konsep utama penurunan berat badan
    Keunikan Yang Ada Dalam Produk Shaklee Untuk Pelansingan
    • Memelihara otot yang badan kita ada supaya lebih banyak tenaga di hasilkan untuk proses pembakaran lemak
    • Membakar lemak yang tidak di ingini terutama bonjolan lemak di garisan coli, bawah ketiak, pinggang
    • Mengurangkan inci yang tidak di perlukan agar kelihatan lebih langsing dan muat pakai pakaian lama
    Kesemua manfaat ini anda boleh diperolehi serentak dengan pengambilan keempat-empat produk di bawah:

    Cinch Shake Mix (Vanilla, Choco, Cafe Late) RM173

    Di datangkan dengan tiga pilihan perisa yang sangat enak. Ia di perbuat dari kacang soya (non-gmo) dan di perkaya dengan leucine untuk membantu  dalam mengekalkan jisim otot dan memberikan kesan ‘firming’ pada kulit akibat dari kehilangan lemak dalam badan. Mereka yang alergik soya tidak di syorkan.

    Cinch Tea Mix RM131

    Di adun dari 3 jenis teh organik yang membantu meningkatkan metabolisma tubuh yang sangat perlu untuk proses pembakaran lemak dalam badan. Umum mengetahui, seiring peningkatan umur kita, kadar metabolisma badan semakin menurun yang akhirnya badan kita mudah bertambah berat walaupun makan sedikit. 

    Lecithin 180 biji RM52.50

    Bertidak sebagai pengelmulsi lemak. Ia membenarkan proses memecahkan lemak degil dan kolesterol berlaku dengan jayanya. Ia juga boleh membantu menghalang obesiti jika di ambil secara konsisten setiap hari. Mereka yang alergik soya tidak di syorkan.

    Herblax RM 120 biji RM52.50 

    Bertindak sebagai agen detoks semulajadi yang membantu melawaskan sistem penghadaman secara lembut. Lemak yang di pecahkan oleh lecithin akan mengelmulsi (bercampur) bersama bendalir dalam badan dan di angkut keluar dari badan melalui najis. Maka sistem penyahtinjaan yang efektif sangat penting untuk proses penurunan berat  dan menghilangkan lemak-lemak hodoh ini tadi. 

    Testimoni Pengguna Tegar Yang Jatuh Cinta Dengan Shaklee

    Kisah ini adalah hasil perkongsian sahabat Shaklee yang berjaya menghilangkan lemak di badan dengan pengambilan produk dengan konsisten. Bukan sekadar lemak  belakang badan, bonjolan-bonjolan lain juga turut berkurangan. Langsing seluruh badan gitu!

    Testimoni Set CInch Inch Loss
    TESTIMONIAL 1:
    Lemak Gelebeh Belakang Badan Hilang. Muka Tak Nampak Tembam. Kulit Lebih Cantik Dan Kuku Berkilat.

    TESTIMONIAL 2: Muat Pakai Baju Zaman Anak Dara!
    TESTIMONIAL 3: Bonus Kadar Kolesterol Menurun Selepas 3 Botol Lecithin
    TESTIMONIAL 4: Turun 6 kg dalam Masa Sebulan Berpuasa
    TESTIMONIAL 5: Dari XXXL ke XL! WOW!
    TESTIMONIAL 6: Biar Betul Turun 1.5kg Dalam Seminggu?

    Koleksi Testimonial Dari Pengguna Antarabangsa

    Perkongsian testimonial ini tidak cukup meyakinkan anda tentang keselamatan dan keberkesanan produk ini? Tak mengapa. Anda boleh dapat penerangan yang lebih lengkap yang membuktikan kenapa program Cinch Inch Loss Shaklee berjaya.

    Dan bagi yang berpuas hati dan tak sabar-sabar nak hilangkan lemak dan kurangkan bonjolan-bonjolan hodoh di badan dan yang penting selamat, cepat-cepat hubungi saya ya. InsyaAllah saya akan kongsikan tips-tips dan cara yang terbaik untuk anda amalkan produk ini. 

    Satu set lengkap hanya RM409 sahaja . Tetapi saya ada harga penjimatan yang mahu di tawarkan untuk anda yang betul mahu hilangkan bonjolan-bonjolan hodoh tersebut. Serius. Hubungi saya segera ok? 

    Hentikan stress yang tak ketahuan kerana ia lagi menambahkan rembesan hormon kortisol yang lagi menambahkan lemak di badan. Tak selesai masalah pun kan?

    Your Trusted SID 
    Riza Afzan Asri 
    SMS/Whatsapp 012-4637064 
    Email: rizaafzan@gmail.com
    COD: Taiping dan kawasan sekitar
    Pos: Seluruh Malaysia


    ~Happy to share, pleasure to help!

    Arttikel Menarik Untuk Anda Baca
    1. Kerap Pening Kepala Pusing Dan Migrain Petanda Vertigo?
    2. Cara Berhenti Merokok Mudah Dengan Bimbingan Pakar Agar Hidup Lebih Kaya

     

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    1
    ×
    WhatsApp Kami untuk maklumat lanjut. Kami sedia membantu anda..